Yasaka Ma Lin Sko
Opret emne
Bruger
BTEX_
Novice
Vis profil
Send privat besked
Skrevet: 13-08-2009 16:41:56
Yasaka Ma Lin Sko
Der er stor prisforskel på de dyreste og de billigste sko. Jeg var derfor lidt skeptisk da jeg prøvede Yasaka Ma Lin skoen. Jeg kom lige fra Radial TB, som vi uden tøven har nævnt som den bedste sko i BTEX programmet. Denne 1. plads er dog nappet af Energy Force III skoen. Men tilbage til Ma Lin skoen, som er en helt anden prisklasse. Her blev jeg virkelig positiv overrasket. Skoen var jo behagelig, havde godt greb og var let. Jeg følte pludselig at mit benarbejde blev bedre :-) Og selv om jeg trænede på et hårdt underlag gik det rigtig fint og jeg mærkede ikke noget til det. Det er altså en rigtig god bordtennissko!
Svar
herex
Debattør
Vis profil
Send privat besked
Skrevet: 17-08-2009 15:16:57
Godt at læse din anmeldelse af disse sko. Jeg havde et par af de tidligere Yasaka sko ... de var desværre meget tætte! - Ingen udluftning dér. Men gode, lette sko ellers. Har disse sko "lufthuller"?
herex
Debattør
Vis profil
Send privat besked
Skrevet: 17-08-2009 15:18:14
Åh ja ... ser det ud til på et forstørret billede ...
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login  |  Opret ny bruger
Se også
Produkter
Yasaka Ma Lin Sko Yasaka Ma Lin Sko En virkelig stærk bordtennissko. Skoen bruges af flere kinesiske topspiller... Læs mere

Medlemmer

Opret

Login

Du har 0 varer
i kurven
I alt DKK 0,00
© 2007 BTE-Bordtennisexperterne   l   Ormslevvej 23-27   l   8260 Viby J   l   Telefon 8614 2911   l   info@btex.dk
Andro Butterfly Donic Joola Stiga Yasaka